Lördag 22/1!

Första gången jag var ut eller drack sen Joline blev till, dvs ca 1 och ett halvt år!

Dagen började med en grinig unge vilket gjorde att det inte blev någon frukost för min del...
Sen åkte vi (jag och Joline) ut till Frösön för att gratta födelsedagsbarnet Madeleine.
Där bjöds det på massa gott hembakt fika medan barnen lekte snällt på golvet. =)



Sen åkte vi vidare för att gratta min kusin Berlinda som tagit barnmorskeExamen veckan innan.
Där bjöds det på ost och kex, frukt och tårta.



   

Joline passade på att ta en powernap



Sen åkte jag, Joline och syrran hem till henne och fixade mitt hår.
Efter det åkte jag hem för att möta upp Gisela som skulle komma, och Joline fick stanna hos sin Moster. =)

Sen bar det av till Madde på frösön för fest!
Kom på när jag satt där att jag varken hade ätit frukost, lunch eller middag... (Bara kakor)
Men det gick bra ändå. Tog det rätt lugnt med drickat.
Man har ju ändå ett barn att ta hand om dagen efter, och då är det inte alls kul att vara bakis...

Kvällen avslutades på O´Learys.











Det gör vi om tjejer, och då ska du med också Camilla! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Snyggaste morsorna i stan! ;)

2011-02-08 @ 20:06:58
Postat av: Gisela

Ja eller hur! :) Ser nog att du tagit mina bilder Therese, men det får du ;)

2011-02-08 @ 22:14:04
Postat av: Madde

å så min lilla ankstjärt där på sista. SNYGGT NOT!haha

2011-02-09 @ 07:01:53
Postat av: Camilla

Klart att jag ska med nästa gång!! =D

2011-02-10 @ 00:15:26
Postat av: Therese

Gisela: Ja, jag hade inte så många, och jag tyckte att dina var lite roligare. Så jag lånade dom. =)

2011-02-10 @ 13:05:16
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0