Helg!

Japp, nu har jag gjort helg efter mitt första jobbpass.
Gick jättebra att jobba faktiskt. =)
Var lite orolig att jag skulle glömma massa saker och rutiner nu när man varit ledig så länge.
Men det gick fort att komma in i det.
Så nu är jag back on track igen! =)

Det är riktigt fint väder ute idag. Runt -10 grader, klarblå himmel och sol.
Vill ut och hitta på nåt, men vad?
Joline och Marcus har fortfarande inte kommit hem, så det är bara jag och katten hemma.





Mattias från SEJFA har varit här och fixat färdigt vårat larm, så nu funkar det. =)
Jag har satt upp klisterlapparna på dörrarna också, så nu måste man bara komma ihåg att larma på på nätterna och när man går hemifrån. ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0