Homeopatmedicin!

Alltså, jag tycker att det är grymt bra med homeopati.
Det funkar klockrent, oftast.

Jag har alltid haft mycket urinvägsinfektioner som nästan direkt har övergått i njurbäckeninflammation.
2009 hade jag urinvägsinf/njurbäckeninfl. 8-9ggr varav en som ledde till blodförgiftning.
Det var nog då som jag började med R.18.
Så varje gång jag märker att det är på G så slänger jag i mig lite homeopatmedicin.

I går eftermiddag slog det till igen.
Ont i njurarna och så kissade jag blod.
Slängde med en flaska Dr.Reckweg R18, så jag drack några ggr i går kväll och har druckit några ggr i dag.
Nu är jag så gott som bra igen!
Slipper jag åka och jävlas på hälsocentralen och trycka i mig en massa antibiotika så är jag jäkligt glad.
Tror inte alls att det är bra för kroppen egentligen att äta sånt skit.
     

Jag har även tagit homeopatmedicin när jag har haft mjölkstockning, och det har också funkat hur bra som helst. Då har det gått över på ett kick. =)



Har även funkat bra när mina bröder var små och hade kikhosta, när jag fick mycoplastma-halvvirus, och till våran häst som hade en kronisk inflammation i ena ögat som hon hade haft nästan hela livet och inga mediciner hade hjälp, men det gick över med homeopatmedicin, och sen kom det inte tillbaka nå mer heller!
Rocco har haft en hemsk vatteneksem, och första gången så skrev vetrinären ut ett skitdyrt penicillin som han skulle äta i ca 3 veckor och sen kom det ändå tillbaka igen efter 1månad. 
Vetrinären tyckte då att jag skulle göra någon slags hudutredning och så skulle han få äta penicillin i typ ett år...
Billigt... 
Då fick han homeopatmedicin ist.
Jag tror det tog en vecka, och sen var han bra igen.
Efter det så har han inte haft det något mer.

Jag vet att det är många som inte tror på sånt här, men är man sjuk, och man har testat mycket och inget funkar, så varför inte testa homeopatmedicin?
Det skadar inte att testa, det kan ju inte bli värre.
Det enda som kan hända är att man blir frisk eller att det fortsätter vara oförändrat. =)
 
Oj vilket lång inlägg det blev såhär på skärtorsdagen... ;-)
Jaja, jag ville bara säga att jag tycker det är så jäkla bra iallafall!

Nu ska vi ta ett glas vin till och titta lite på tv!
Kram.


Kommentarer
Postat av: Inger

Hej! Har själv alltid R49 och R1 hemma :) Glad Påsk!

Tror absolut på homeopatmedicin....Kram!

2011-04-21 @ 22:49:42
Postat av: Hannah

Hade också en period förra året, det var så mycket blod i urinet att de inte kunde använda det för provtagning. Antibiotikakur, hej....



Mitt bästa knep för att helt undvika urinvägsinfektioner är att kissa efter varje gång jag haft sex. Har inte haft urinvägsinfektion sen jag började med det.



Min faster är homeopat. Jag tror definitivt på homeopati.

2011-04-22 @ 09:29:53
URL: http://artclose.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag håller också med!!

2011-04-22 @ 22:42:43
URL: http://millimetermilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0