Torsdag.

Har inte blivit så där jättemycket gjort idag.
Jag och svärmor har varit till rondellen med ett släp med massa bygg-sopor och handlat spackel m.m på Beijer. Sen bjöd hon på fika hos sig, och där blev vi kvar jag och lillan. Ända till halv 9. Blev ju bjudna på middag och det tackar man ju inte nej till. =)



Haha, ser lite sliten ut, men det bjuder jag på!

Väl hemma tittade 2 av Joline´s morbröder förbi, så då var det bara att ta fram fin-fikat! ;-)

Dags att börja tänka på läggning nu tror jag. Igår kom vi inte i säng förrän halv 1, så ikväll blir det andra bullar. Måste upp "tidigt imorn för halv 11 ska Moster Jennifer hämtas på flyget efter en vecka i Turkiet.

Natt, natt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Hittade din blogg på Marias blogg, kul att läsa hur det går med Joline och husbygget!

Lisa

2010-09-17 @ 23:17:22
URL: http://lajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0