14/10 En bra dag!

Började redan 20 över 9 när dom ringde från SB Golv och Kakel och talade om att jag vunnit presentkort hos dom på 5000:-
Grett!! =)


Sen när jag satt vid datorn och Joline låg i gymmet så hör jag hur det grymtas och pustas, så jag tittar dit och då har hon vänt sig för första gången! 

(Och nu gjorde hon det igen. =) ♥)

Vid kl 13 så kom Camilla och Gisela från föräldragruppen med sina små tjejer. Vi fikade och pratade å pratade å pratade.
Vi har ju så jäkla trevligt när vi träffas. =)
Nu har vi planerat in torsdag nästa vecka för lunch, och sen middag ute (barnfria) inom närmaste månaden. =)
Dock så saknade vi Madde och lilla Livia, men dom får vi träffa på torsdag iaf!

Beställde blandare till köket och tvättstugan igår också.
Det blev Tapwell för hela slanten.

 En så´n blev det till köket. =)

Nä gott folk. Nu ska jag ta och packa väskan, för snart kommer Mia och då bär det av till Sundsvall för en shopping-weekend.
Marcus och Markus åker senare när de slutat jobbet.

Så ikväll då bor vi på Elite Hotell Knaust i Sundsvall. =)

Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Det är jätte trevligt att umgås med er: ) Ha så trevligt i Sundsvall! Vi syns på Torsdag: ) Kram!

2010-10-16 @ 00:15:01
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Vad roligt att du har hittat till min blogg :) Din verkade också bra, kanske något att börja följa :D



Visst var de en rolig grej. Gå in på deras hemsida och kika. Jag vet inte riktigt. Såg att jag skrivit fel. De är lillfinger.com och inte se.

2010-10-25 @ 19:49:33
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0