13/10-10

Idag blir min lilla älskling 4månader gammal!
Fan vad tiden går fort! Längtar så mycket tills vi flyttar in i huset så man får mer tid att njuta av den lilla bebisen. Som det är nu så hinner man inte göra så mkt annat än att åka mellan lägenheten och huset, städa hemma, osv.
Känns iaf som det kommer bli mkt lugnare bara vi kommit in. =)

Igår var vi på BVC för vägning och mätning.
Nu väger våran lilla docka 5950g och är 61cm lång.
Hon har även börjat äta på nätterna sen någon vecka tillbaka...
Eller äta och äta... Tror mest hon vill "tutta" bara, typ ha tutten som napp.
Jobbigt, men vad gör man inte. ♥

Efter BVC besöket gick vi till öppna förskolan med Madde och Livia.
Åt god lunch där och umgicks med massa trevliga mammor.

Idag har jag varit ute i huset en stund, men fick inte så mycket gjort eftersom Joline inte ville sova.
Som tur är så har jag ju världens bästa Moster som hjälper till! ♥
Sen hade vi föräldragrupps-träff. Pratade om smakportioner m.m.
Tänk att dom redan ska börja äta mat!?
Man tycker ju liksom fortfarande att hon bara är en bebis, men tiden går ju så himla fort, så nu är det dags att börja.

Just det! Vi blev ju bjudna på middag hos Jennifer igår också. =)
Soppa gjorde hon, och gott var det!
Tack bästa lillasyster. ♥

Nu ska jag försöka städa lite och börja med maten innan mitt lilla monster vaknar. ;-)

Haha, too late..... Vilken timing! Hon slog precis upp ögonen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0