Inte så länge kvar nu!

Ja, då är vi inne i v.38 (37+3).
Var på bio (Robin Hood) i söndags kväll med Mia och Markus. Satt som en påse skit och lill*n tryckte och sparkade, och jag hade sammandragningar heeela tiden. Var alldeles kallsvettig och illamående när vi gick därifrån... Kom hem vid kvart i 12, så jag gick och la mig, men sammandragningarna fortsatte och det värkte och ilade i magen, "ljumskarna" och ner i , ehh, ja ni fattar..... Somnade ,äntligen, vid halv 5.
Hann tänka rätt mkt när jag låg där och undrade om det verkligen var på G eller om de va falskt larm. Jag som trodde jag låg rätt bra till med allt som jag vill ha gjort innan bebisen kommer, insåg att jag hade huur mkt som helst kvar att fixa...
Men nu, nu är h*n välkommen när h*n vill!

Sängen/korgen är klädd och bäddad



 


BB-väskan är packad och klar






Skötbordet är uppsatt och fixat



Så nu är jag  r e d o!
(tror jag iaf... Nått man har glömt??)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad fint det blev buse :) & spännande, inte långt kvar som sagt :)

Kramar

2010-05-26 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0