För 8 år sen...

Ikväll är min lillasyster på sin studentbal.
Det innebär att det är 8 år sen jag var på min.
Imorse när vi satt och åt frukost, jag, Mamma och Jennifer slog jag vad om att jag fortfarande kunde få på mig min gamla balklänning.
Det trodde såklart inte dom.

Så den åkte fram, och på!





Den gick på, även med större tuttar och med större mage!

Men den satt såklart bättre på syrran.




Men ikväll såg hon ut såhär, med en alldeles egen klänning:



 

 
Mamma o syrran.  Emma och Jennifer.

Hoppas du har en grymt bra kväll!!





Kommentarer
Postat av: maria

men vaffan therese, du skulle ju behållt festblåsan på och hängt med på balen. Otroligt fint. Det skulle vara sjukt kul om du kom in på förlossningen iklädd den där.



Jag väntar och väntar på att bebisen ska komma uuuuut!

Hur går det med huset???



/m.

2010-05-27 @ 11:49:48
URL: http://egenartdeluxe.webblogg.se/
Postat av: Therése

Hahaha, ja, det hade ju varit nåt!

Ja, vi väntar vi med... Sjukt dryyygt... Tycker hon kan komma NU! =)

Huset ska sättas upp på måndag, så nu är det nära. Ska bli riiiktigt kul. Blir ju som lite mer på riktigt när det kommer upp ett hus på tomten.



Hur är det med er då?

Inte så länge kvar tills ni får erat hus heller nu! =)

2010-05-28 @ 22:29:24
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0