Finvere!

Igår var det superhärligt väder ute, så jag och Rocco (min trogna följeslagare) åkte ner till Frösö Strand och solade å lekte. Solen sken och fåglarna kvittrade.
Fan vad härligt det är med vår-vintern!
Nu är det den bästa tiden på året tycker jag.
Man har både våren och sommaren framför sig, och dagarna blir bara längre och ljusare! =)
Sen mötte jag upp Mamma och Jennifer på stan för att titta på balklänning till Jennifer som tar studenten i juni.
Efter det köpte vi med oss lite fika och gick ner och satte oss i Badhusparken och njöt av vårsolen!
Rocco her blivit så himla duktig när vi är ute. Bryr sig knappt om andra hundar längre och går fiiiint i kopplet! ♥

När jag kom hem så var det bara att börja med middagen. Det blev spenatlasagne med fetaost i. Mmm!
Efter maten åkte jag och Marcus ut till Sånghusvallen och gick husesyn i Mia och Markus hus. Elektrikern hade varit där och dragit elen, så det tar sig.
Faan vad det kliar i fingrarna när man ser hur deras hus växer fram dag för dag.
Jag vill också börja!!

Sen blev det girls night framför tv:n med Mia. Vi mumsade honungsmelon, färsk ananas, vindruvor och päron och pratade gravid-magar och om framtiden i Sånghusvallen.
Kommer bli hur bra som helst! =)



Idag har jag stökat på lite hemma och sen drog vi ner till Playa del Frösön igen, jag och Cocco.
Där blev det massa lek o bus, samt kloklippning och borstning, för nu ska vinterpälsen bort!

Nu är jag tillbaks på jobbet igen. Bara 6 pass och 156 timmar (med jouren då förstås) kvar efter det här.
Så det går åt rätt håll iallafall!
Nu ska jag ta och skära upp lite frukt och sen kolla på Grey´s!


Ha de fint!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0