.

Ååååhhh, jag är så sjukt trött!!
Skulle helst av allt bara vilja lägga mig ner och dö, men det lär det väl inte bli så mkt bättre av antar jag....
Skulle också vilja vara ledig och hemma med Marcus och få kramas och få lite kärlek. ♥
Känner att jag är i STORT behov av det nu.
Har varit så mkt den senaste tiden för oss båda två, så det har inte hunnits med att mysas och kramas, har knappt ens träffats...
Den här veckan har vi sovit ihop endast EN natt!  =(
Tråkigt men sant.
Just nu känns det knappt som att jag kommer att klara av allt jobb de sista 3 veckorna, känner mig sååå trött och orkeslös.
Men bara helgen är avklarad så får man väl ta en dag i taget sen och hoppas att dom sista veckorna kommer att gå riktigt fort.
Sen är jag LEEEEEEEDIG som aldrig förr!

Räknar timmar, minuter, sekunder just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0