Mera bilder....

....mest på lillan.

Men så blir det när man har barn. =)




Fick en fin Mor- och dotter bukett av svärmor när vi kom hem från BB.




Min lilla solstråle!  ♥



   


Hänger med Livia från föräldragruppen, 3veckor äldre.



Far och dotter.


Håller mig sällskap under diskningen.


Första promenaden.                      Första badet.
                       

Midsommarfirande i Gärdsta på "Gammelgården".


   
Mamma o Jennifer     min Moster                  Lillan

 



Moster filar naglarna på lill-gumman.
 

 


Med Mormor.
 

   


Mor och dotter.




 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh vad fina bilder på er alla :)

fan vad snygga mammor är :)

+snygga kusiner jag har ;)

Kramar

2010-07-23 @ 00:35:05
Postat av: Beatrice

Åh vad fina bilder på er alla :)

fan vad snygga våra mammor är :)

+snygga kusiner jag har ;)

Kramar

2010-07-23 @ 00:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0