Städdag, lunch på stan och mysfika.

Skulle egentligen vara ledig igår, men en av mina jobbarkompisar fick sparken, så det blev ett extrapass för min del! Perfekt med lite extra timmar. =)
Idag efter jag slutat jobba har jag storstädat här hemma, dammsugit, torkat golven, dammtorkat, tvättat handdukar, mattor och kläder, vattnat blommor, putsat speglar, städat toaletten, rensat/städat i skrubben och varit iväg med allt skräp till återvinningen. =)
 Sen åkte jag på MAXI och handlade och efter det blev det lunch på stan med Anna. Åt en jättegod pastasallad med räkor på Törners, och så blev det en snabbsväng på stan.
Sen åkte jag hem och bakade en chokladtårta. Marcus kom hem och lagade middag till oss, det blev stuvade makaroner och korv.
Efter middagen stack han iväg och åkte längdskidor, och Anki kom och hälsade på och fikade lite nybakt. Har haft en supertrevlig kväll, och det är ju så grymt skönt att vara hemma när det är rent, fint, och nystädat! =)
Nu ska jag och hjärtat hoppa i duschen och sen är det läggdax.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vill OCKSÅ ha din supergoda chokladkaka!!! =)

2010-02-19 @ 09:49:32
Postat av: Therése

Elin: Fan! Jag glömde ju bort att ringa dig igår... =(

Finns massa tårta kvar i frysen, kan ta med nån bit till dig sen när jag kommer ner. ;-)

2010-02-19 @ 11:39:06
Postat av: Anki

Hej!Hittade dig på familjeliv. Hur är det? Har du inte sett dig på länge. Snart dax. Ha de så bra!

2010-05-26 @ 21:26:34
Postat av: Therése

Anki:

Hej!

Nä, det var ett tag sen nu. Hur är det med dig och Jack?

Ja, nu är det nära, tycker hon kan ta och komma ut nu faktiskt. Drygt att vänta.. ;-)

2010-05-28 @ 22:33:17
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0