Men Tur!!

Vaffan! När vi (läs jag) äntligen bestämt oss för en barnvagn som kanske inte är världens snyggaste men verkar bra, så dyker det helt plötsligt upp en annan (som jag till och med har drömt om inatt (!) )....

Tog med Jennifer på Barnens Hus igår och skulle visa vagnen vi valt. Står där och tittar och klämmer och känner, när vi helt plötsligt får syn på en annan. Fin. Typ nåt mer åt det hållet i utseende som jag har letat efter.
Emmaljunga (som har dom vagnar som jag annars tycker är dom fulaste) firar 85år och har kommit ut med 3st "celebration colors". Så den fanns i svart, vitt och beige. Jättefin!! Hittar tyvär ingen bild att lägga upp, men om vi slår till på den så kommer det definitivt att dyka upp en bild här senare. =)
Lite dyrare, men det kan det ju vara värt! ;-)
Kommer nog isf sakna det mjuka och gungiga med Brio, och luftdäck, men man kan ju tydligen inte få allt.... Och vi vet ju alla att utseendet är det viktigaste! ;-)

Nä, nu ska jag göra lite frukost och sen väcka Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0