Men hallå! Vad hände??

Vart tog åren vägen??

Tog och städade skafferiet lite lätt imorse när jag kom hem från jobbet.
Sjukt! Fick ju kasta hur mkt som helst, igen!
Hittade nån konserv som gick ut 2007, och matolja som gick ut 2008 (!)... Och ja, jag har faktiskt städat skafferiet sen dess, ett antal gånger. Men likförbannat är det massor som är gammalt.
När man handlar tycker man ju att det är så lång hållbarhet, men icke (eller så är det de, bara det att tiden går för fort...)


  

Choklad någon? Helt oöppnad till och med.






Jag och Rocco har haft mysdag idag (inne). ♥
Solen skiner och det är jättefint väder ute, men grymt kallt...
-28 grader var det imorse kl 08.30, och jag fick inte tag på någon parkering tillräckligt nära Mattes motorvärmaruttag igår, så min sladd räckte inte.... Kan säga att det gjorde ont att kallstarta min kära pärla när det var så kallt, men starta, det gjorde den iallafall! =)

Nä, nu ska jag mysa vidare med mitt ♥, för nu är det bara nån timme kvar innan jag ska vara tillbaks på jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0