Alla Hjärtans Dag.

             

Fick en riktig sovmorgon med min Älskling i morse. Det är inte ofta...
Men det blev iaf en massa mys och kärlek. =)
Åt frukost tillsammans också, och sen åkte han på akuten (stackarn slog i hälen rejält igår på skotertävlingen, så den va blå och han hade rejält ont). 5 timmar senare kom han hem. Syrran kom förbi under tiden, så jag hade ju sällskap ändå! =)
Fick iallafall blommor när han kom hem. Gullig han är, hjärtat mitt! 
Lagade middag tillsammans, schnitzel, klyftpotatis/morötter i ugnen, gröna ärter och citron blev det. Supergott!
 

Kvällsmys sen med fruktsallad och grädde. Tittade på Sherlock Holmes också och lillgumman sparkade mest hela tiden. Mysigt!


 
Nu ska jag göra Mackan sällskap i duschen och sen är det go´natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0